Cosa hè a luce di pista magnetica?

luce di pista magnetica

A luce di pista magnetica hè una nova moda.Cum'è un fabricatore prufessiunale di profili d'aluminiu.A fabbrica di materiale di costruzione Foshan Dongchun furnisce stu tipu di luce in un futuru vicinu.

I lampi di assorbimentu magneticu sò attaccati à a pista attraversu a forza magnetica.I luci di pista tradiziunali sò cumposti da piste, scatuli di pista è spotlights, cù strutture cumplessi è alti costi di disassemblamentu.In ogni casu, a luce di pista d'aluminiu magneticu mudernu incrustà direttamente a casella di traccia in u tettu, è poi a lampa adsorbe a casella di traccia, chì hè assai più còmuda.

1. Classificazione
Faretti ad assorbimento magnetico (angolo regolabile), luci di griglia (angolo regolabile), proiettori, lampadari
2. Prucessu
In fondu, hè una chiglia è una tavola di legnu.

Prima, fate un groove di pista di legnu (a pista hè più stretta di quelli tradiziunali), poi riparà a pista, sigillate a tavola di gesso, è infine cunnette l'alimentazione per installà direttamente a lampa d'assorbimentu magneticu.
Ci hè dui metudi di stallazione: unu hè pre incrustatu, chì implica l'incrustazione di a pista in u tettu;L'altru hè u batch di cendra, u tettu hè finitu, u tettu hà vistu un vacante, a pista hè incrustata, u batch di cendra hè cumpletu.
3. Applicazione
Embedded incrustato: adattatu per u tettu di pannelli di legnu + tettu di pannelli di gesso
Approvazione di frassini: adattatu per u tettu di cartongesso
Binario montato in superficie: adatto per superfici non sospese e cimentate
4. Riassuntu
I luci di pista ponu esse liberamente spliced ​​in lunghezza, chì permettenu un illuminazione aumentata è aghjunghjendu un sensu di estensione à u spaziu.


Tempu di post: Jul-24-2023