Passi di applicazione di pittura impermeabile

Ⅰ.In più di a qualità di ucola per tileèrivestimentu impermeabile, ciò chì spazzola hè ancu un fattore impurtante è un mezu impurtante di tecnulugia di custruzzione.L'scelta di l'arnesi hè bona o mala, è l'usu di elli pò influenzà l'effettu di a pittura.Oghje, vi intruduceraghju, cumu sceglie l'arnesi di custruzzione di revestimentu impermeabile?

1. Pennello Eraser.U revestimentu impermeable di dece marche hè grossu à a radica è magre à a testa, è hè furnutu cù un scraper di gomma.Hè principarmenti adattatu per u drenaje, intornu à u riser, i cantoni yin è yang è e parti cumplessi.

2. Spazzola di spugna.Una piccula spazzola cù una superficia più larga cà una spazzola di gomma (scraper).Per a custruzzione di rivestimenti impermeabili di poliuretanu, pò esse applicata una pressione di ripruduzzione di grande spaziu, una volta, à grande scala.I spazzole sò fatti di fogli di spugna, è parechji sò fatti di fogli di gomma.A cintura di a spazzola hè suave, è a testa di spazzola hè cunsigliatu per esse fatta di un materiale chì ùn hè micca faciule d'usà.U capu hè trattatu cù un capu pianu o un pettine.U manicu ùn deve esse micca solu robustu, ma ancu micca facilmente slip, facendu più faciule d'afferrarà.

3. Plaster cù una cazzuola o gomma.A spatula comunmente usata hè ancu chjamata spatula.Quandu si usa per pressu è sguassate, ci hè assai materiale, troppu forza, è assai materiale.Hè necessariu di cuntrullà a quantità di forza secondu e caratteristiche di u flussu di u materiale, è hè bonu per usà skillfully.Riguardu à u duster di gomma, hè fatta da una forma di duster di bordu di gomma dura, perforazioni, cumposti di muntatura nantu à a piastra di basa di duster, usi è un duster di tippu asciuttu.

4. Roller.U roller hè u listessu cum'è quellu utilizatu per u primer.A causa di l'alta viscosità di u revestimentu impermeable di poliuretanu, a fluidità di u mudellu d'insignamentu hè poviru, è u nivellu di a film di revestimentu ùn hè micca bonu.Quandu u pittura, sè vo solu aduprà una piccula spazzola di spugna è una piccula spazzola per u plastering, i ripples è i scratch di a spazzola ùn spariscenu micca facilmente.À questu tempu, sè vo aduprate u rollu nantu à u rollu, pudete ottene un revestimentu lisu è ancu impermeable.U rullu deve esse pulitu cù solvente dopu a custruzzione è l'usu, è ùn deve esse usatu per a finitura di pittura.

puro-culore-impermeabile-slurry-viola

Ⅱ.Chì sò e prucedure è tecnulugia specifichi per l'impermeabilizazione di a terra è di i muri?

Impermeabilizazione di a terra: stallazione di e linee d'acqua è di l'electricità - trattamentu di basa (livellamentu) - capa impermeable - mortare di cimentu - tile ceramica;Impermeabilizazione di u muru: pittura di mortar di cimentu - capa impermeable - piastrelle o pittura.


Tempu di posta: 06-06-2022