U rolu è l'influenza di parechji elementi in l'alia d'aluminiu nantu à e proprietà di l'aluminiu

6

Comu sapete.i nostritrim di tile d'aluminiu/ profilo d'aluminiu / profilo d'aluminiu led / profil di decorazione d'aluminiu hè fattu di lega d'aluminiu 6063.l'elementu aluminium hè a parte principale.è u restu elementu saria cum'è quì sottu.

È oghje spiegheremu u rolu è l'influenza di diversi elementi in l'aliaghji d'aluminiu nantu à e proprietà di i materiali d'aluminiu.

 

elementu di ramu

Quandu a parte ricca d'aluminiu di l'alea d'aluminiu-ramu hè 548, a solubilità massima di ramu in aluminiu hè 5,65%, è quandu a temperatura scende à 302, a solubilità di ramu hè 0,45%.U ramu hè un elementu di aleazione impurtante è hà un certu effettu di rinfurzà a suluzione solida.Inoltre, CuAl2 precipitatu da l'anzianu hà un effettu di rinfurzà l'anzianu evidenti.U cuntenutu di ramu in l'aliaghji d'aluminiu hè di solitu 2,5% à 5%, è l'effettu di rinfurzà hè megliu quandu u cuntenutu di ramu hè da 4% à 6,8%, cusì u cuntenutu di ramu di a maiò parte di l'aliaghji d'aluminiu duru hè in questa gamma.

Elementu di silicone

Quandu a parte ricca d'aluminiu di u sistema di lega Al-Si hè à a temperatura eutectica di 577 ° C, a solubilità massima di silicium in a suluzione solida hè 1,65%.Ancu s'è a solubilità diminuite cù a temperatura diminuite, sti ligami ùn sò generalmente micca trattabili da u calore.L'aliaghji Al-Si anu una eccellente castability è resistenza à a corrosione.

Se u magnesiu è u siliciu sò aghjuntu à l'aluminiu à u stessu tempu per furmà una aleazione d'aluminiu-magnesiu-silicuu, a fase di rinfurzà hè MgSi.U rapportu di massa di magnesiu à siliciu hè 1.73: 1.Quandu si cuncepisce a cumpusizioni di l'alliage Al-Mg-Si, u cuntenutu di magnesiu è siliciu deve esse cunfiguratu secondu sta ratio nantu à u sustrato.Certi legami Al-Mg-Si, per migliurà a forza, aghjunghjenu una quantità approprita di ramu, è à u stessu tempu aghjunghje una quantità approprita di cromu per cumpensà l'effettu avversu di u ramu nantu à a resistenza à a corrosione.

Al-Mg2Si alloy alloy equilibrium phase diagram A solubilità massima di Mg2Si in l'aluminiu in a parte ricca in aluminium hè 1.85%, è a decelerazione hè chjuca cù a diminuzione di a temperatura.

In l'aliati d'aluminiu deformatu, l'aghjunzione di silicium à l'aluminiu solu hè limitata à i materiali di saldatura, è l'aghjunzione di silicium à l'aluminiu hà ancu un certu effettu di rinfurzà.

Elementu di magnesiu

A parte ricca d'aluminiu di u diagramma di fasi d'equilibriu di u sistema di lega Al-Mg, ancu s'è a curva di solubilità mostra chì a solubilità di magnesiu in l'aluminiu diminuisce assai cù a diminuzione di a temperatura, ma in a maiò parte di l'aliati d'aluminiu deformati industriali, u cuntenutu di magnesiu. hè menu di 6%.U cuntenutu di siliciu hè ancu bassu.Stu tipu di lega ùn pò esse rinfurzata da u trattamentu termale, ma hà una bona saldabilità, una bona resistenza à a corrosione è una forza media.

U rinfurzà di magnesiu à l'aluminiu hè evidenti.Per ogni 1% d'aumentu di magnesiu, a forza di tensione aumenterà da circa 34MPa.Se u manganese hè aghjuntu sottu à 1%, pò supplementà l'effettu di rinfurzà.Dunque, dopu à aghjunghje manganese, u cuntenutu di magnesiu pò esse ridutta, è à u stessu tempu, a tendenza di cracking calda pò esse ridutta.In più, manganese pò ancu fà u cumpostu Mg5Al8 precipitate uniformly, è migliurà a resistenza à a corrosione è u funziunamentu di saldatura.

Manganese

A solubilità massima di manganese in suluzione solida hè 1,82% quandu a temperatura eutectica hè 658 in u diagramma di fase di equilibriu di u sistema di lega Al-Mn.A forza di l'alea aumenta continuamente cù l'aumentu di a solubilità, è l'allungamentu righjunghji u massimu quandu u cuntenutu di manganese hè 0,8%.Al-Mn ligami sò ligami induribili senza invechje, vale à dì, ùn ponu esse rinfurzati da u trattamentu termale.

U manganese pò impedisce u prucessu di recristalizazione di l'alia d'aluminiu, aumentà a temperatura di recristalizazione, è pò raffinà significativamente i grani di recristalizazione.U raffinamentu di i grani recristalizzati hè principalmente dovutu à l'impedimentu à a crescita di grani recristalizzati attraversu e particelle disperse di compostu MnAl6.Una altra funzione di MnAl6 hè di dissolve l'impurità di ferru per furmà (Fe, Mn) Al6, riducendu l'effetti dannosi di u ferru.

U manganese hè un elementu impurtante di leghe d'aluminiu, chì pò esse aghjuntu solu per furmà leghe binari Al-Mn, è più spessu aghjuntu cù altri elementi di lega, cusì a maiò parte di l'aliaghji d'aluminiu cuntene manganese.

Elementu di zincu

A solubilità di zincu in l'aluminiu hè di 31,6% quandu a parte ricca d'aluminiu di u diagramma di fase di equilibriu di u sistema di lega Al-Zn hè 275, è a so solubilità scende à 5,6% quandu hè 125.

Quandu u zincu hè aghjuntu à l'aluminiu solu, a migliione di a forza di l'aliagiu d'aluminiu in e cundizioni di deformazione hè assai limitata, è ci hè ancu una tendenza à u cracking di corrosione di stress, chì limita a so applicazione.

U zincu è u magnesiu sò aghjuntu à l'aluminiu à u stessu tempu per furmà una fase di rinfurzà Mg / Zn2, chì hà un effettu di rinfurzà significativu nantu à a lega.Quandu u cuntenutu di Mg / Zn2 aumenta da 0,5% à 12%, a forza di tensione è a forza di rendimentu pò esse aumentata significativamente.U cuntenutu di magnesiu supera quellu necessariu per a furmazione di a fase Mg / Zn2.In leghe d'aluminiu superduru, quandu u rapportu di zincu à magnesiu hè cuntrullatu à circa 2,7, a resistenza di cracking di corrosione di stress hè a più grande.

Se u ramu hè aghjuntu à l'Al-Zn-Mg per furmà l'alliage Al-Zn-Mg-Cu, l'effettu di rinfurzà a matrice hè u più grande trà tutti l'aliati d'aluminiu, è hè ancu un materiale di lega d'aluminiu impurtante in l'aeronautica, l'industria di l'aviazione è l'elettricità. industria di energia.


Tempu di post: Jul-17-2023