I passi di custruzzione di i trim di tile.

I tile in i cantoni sò facilmente danucati da a collisione, chì ùn solu ùn affettanu l'aspettu generale, ma ancu causanu u prublema di negrimentu dopu un bellu pezzu.

L'installazione ditrims di tilepò evitari l'occurrence di i prublemi di sopra, è pò ancu prutege i tile in i cantoni.

https://www.fsdcbm.com/aluminum-tile-trim/

I passi di custruzzione di i trim di tile.

Passu 1: Preparate i materiali.

Sicondu u gruixu di i tile, sceglite diverse specificazioni di u trim di tile, i tile di 10 mm di spessore duveranu aduprà grandi trims, i tile di 8 mm di spessore ponu sceglie picculi trims.A dimensione generale di u trim di tile hè generalmente di circa 2,5 metri di lunghezza, chì pò esse spliced ​​o tagliata secondu a lunghezza specifica di a pusizione di stallazione.

Passu 2: Verificate è pulite a pusizione di stallazione.

I cantoni di u muru deve esse puliti di polvera, cimentu è altri contaminanti in anticipu.Verificate ancu a so verticalità è a flatness, deve esse un angulu right di 90 °, è a superficia deve esse pianu è pulita.

Passu 3: Fate l'adesivo.

I tile trims deve esse appiccicatu nantu à i brique di u muru di u muru cù pasta di cimentu.A pasta di cimentu hè generalmente mischiata cù cimentu biancu è cola di legnu cum'è adesivo, è a ratio di modulazione hè 3: 1.

Passu 4: Paste the tile trim.

Apply grout in u latu di fondu di u tile trim, è ancu applicà grout in a pusizione di stallazione di u cantonu.Press u trim contru à u cantonu di u muru è appricà una certa pressione per fà u trim vicinu à u tile.

Passu 5: Pulite a superficia.

Duranti u prucessu di stallazione di u trim di tile, per via di a prissioni, ci sarà una parte di u grout sopra à a superficia, chì deve esse pulita in tempu cù un rag.Per 48 ore dopu a stallazione, mantene a superficia secca è fora di cuntattu cù l'acqua.

https://www.fsdcbm.com/aluminum-tile-trim/


Tempu di Postu: Nov-23-2022