Qualessu tipu di tile sò boni per u tile di u muru?

I seguenti tile sò generalmente usati nantu à i muri:

1. Tessulu full-body.A superficia di a superficia di u tile full-corpu ùn hè micca glazed, è u materiale è u culore di i lati frontali è posteriori sò listessi, chì hà forti funzioni anti-slip è resistenti à l'usura.A maiò parte di i "tiles anti-slip" sò simili à i tile di corpu.Adupratu principalmente in cucina è bagnu, corridoio di corridoio.

2. Piastrelle smaltate.U corpu principale di tile vetrate hè divisu in terracotta è argilla china.A superficia di u tile hè sparatu cù glaze.U spinu di u tile sparatu da terracotta hè rossu, mentre chì u spinu di u tile sparatu da a porcellana hè bianca.I tile vitrati sò più ricchi di i tile lucidati è ponu fà diversi mudelli.Hè adattatu per i spazii di cucina è bagnu, cù boni proprietà anti-skid, ma a so resistenza à l'usura hè peghju di quella di tile lucidati.

3. Piastrelle pulite.U tile pulitu hè un tipu di tile di corpu pienu, a superficia hè assai luminosa dopu à a mola, è u materiale hè duru, chì hè assai adattatu per l'usu di cucina è bagnu.Tuttavia, i tile lucidati sò faciuli d'assorbà a terra è anu poveri proprietà anti-skid.In generale, ùn hè micca cunsigliatu per aduprà cum'è tile di pavimentu.

4. Vpiastrelle itrificate.I tile vitrificati sò ancu un tipu di tile full-body.I tile di ceramica cù una freccia d'absorzione di l'acqua di menu di 0,5% sò chjamati tile vitrificate, è a superficia di u corpu verde hè assai luminosa è resistente à macchie dopu a macinazione.Hè precisamente per via di a bassa assorbimentu di l'acqua chì hà una durezza alta è ùn hè micca faciule da scratch.Hè assai adattatu per l'usu in i lochi publichi cum'è i salotti.

5. Mosaicu.U mosaicu hè un tile relativamente speciale nantu à u mercatu oghje.Hè generalmente custituitu da una decina di picculi tile per furmà un grande tile.Hà i vantaghji di a resistenza à l'acidu è l'alkali, l'impermeabilità, a forte resistenza à a pressione, è micca faciule da rompe.Adupratu principalmente per pareti interni è esterni, bagni.

 

Tiling nantu à i muri è i pavimenti durante a decorazione di a casa, i nostri prudutti sò perfettamente adattati à i bisogni di a custruzzione.Includite:Trim di tile d'aluminiu, Rifinitura di piastrelle di PVC, Rifinitura di piastrelle in acciaio inox,Rivestimentu impermeabile, Adesivo per tileèStuttu di tile.

Prodotti Dongchun

Cum'è una fabbrica prufessiunale orientata à a produzzione, a nostra cumpagnia hè stata in l'affari per 16 anni, hà accumulatu una ricca sperienza di produzzione, è hà riunitu i tecnichi prufessiunali.A qualità di u produttu è u serviziu dopu a vendita sò stati ricunnisciuti è elogiati da a maiò parte di i venditori è grossisti.


Tempu di Postu: Aug-25-2022