Cosa hè u trim di tile?Ùn cunnosci mancu cusì bella striscia decorativa.

In i prughjetti di decoru di custruzzione, avemu spessu intesu parechje discussioni nantu à u trim di tile, è i maestri di decorazione parenu esse assai interessate in questu, allora chì hè u trim di tile?L'avete saputu?Perchè sempre esse usatu in a decorazione?

1. Chì ghjè u trim di tile.

U tagliu di tile hè ancu chjamatu a striscia di chjude o a striscia di u cantonu esternu in a decorazione di l'edifiziu.Cum'è una striscia decorativa in a dicurazione di l'edifiziu, ghjoca un rolu decorativu in l'angolo convex di 90 gradi di i tile.I materiali generalmente utilizati sò principarmenti in acciaio inox, PVC è leghe d'aluminiu.

2. Perchè aduprà u trim di tile.

A causa di a simplicità di installazione è u prezzu bassu, u trim di tile hè largamente utilizatu in a decorazione di l'edificazione.A più impurtante hè chì u trim di tile pò prutegge efficacemente e tile è e petre è riduce a so collisione in l'angolo cunvex di 90 gradi.Se ùn aduprate micca u tile trim in a dicurazione, dopu à un bellu pezzu, ci saranu spazii à l'articulazione di u butt di i tile o petre, chì portanu à l'intrusione di l'umidità è di a polvera, è diventanu brutta, pruvucannu i petri. cascà facilmente.In a dicurazione tradiziunale, u travagliu di macinazione di tile hè grande, è i requisiti tecnichi di u maestru di decorazione sò relativamente altu.Sè i tile inferjuri sò usati, u fenomenu di sfondate di u bordu hè faciule d'accadirà.U tile trim hè utilizatu durante a custruzzione, è ùn ci hè micca bisognu di macinà u bordu di u tile, chì evita u rumore causatu da a macinazione, è cunforma à a tendenza di prutezzione ambientale di a decorazione muderna.

3. Chì sò i vantaghji di utilizà u trim di tile.

In a dicurazione, l'usu di tile trims per decorate i cantoni pò risolve bè u prublema di i cantoni irregolari durante l'edging, è a stallazione hè assai còmuda, chì pò salvà assai materiale di decorazione è risparmià assai tempu preziosu per u maestru di decorazione. .

L'effettu di decoru di u cantonu di l'usu di u trim di tile hè assai bellu.I cantoni sò curvati è lisci, i linii sò lisci, è i cantoni anu un sensu tridimensionale.U puntu impurtante hè chì a materia prima di u trim di tile ùn avarà micca effetti avversi nantu à u corpu umanu, chì assicura assai a salute di e persone chì vivenu in questu.

nutizie di tile trim

DONGCHUN hè specializatu in a pruduzzione di trims di tile.Avemu l'equipaggiu di estrusione cumpletu, l'equipaggiu di anziane, l'equipaggiu di punching, è ponu esse realizatu trattamentu di a superficia di anodizazione, trattamentu di superficia di trasferimentu termale, trattamentu spraying, trattamentu di lucidatura, etc. Cù vari tipi di muffa, i clienti ponu direttamente sceglie u stilu o persunalizà i prudutti.Benvenuti à i clienti in casa è à l'esteru per cuntattateci è fà a produzzione cun fiducia.


Tempu di Postu: Aug-08-2022