Custruzzione di strati impermeabili è trattamentu detallatu

Dtrasfurmazioni di a reta

1. Anguli interni è esterni: a cunnessione trà a terra è u muru deve esse plastered in un arcu cù un raghju di 20mm.

2. Pipe root part: Dopu chì a radica di pipa à traversu u muru hè posizionata, u pianu hè strettu bluccatu cù u mortar di cimentu, è e parti attornu à a radica di pipa cunnessi à a terra sò plastered in una figura ottu cù u mortar di cimentu.

3. Pipe è i pezzi di cunnessione à traversu u muru deve esse stallatu fermamente, è e articuli deve esse strette.

 

Ⅱ Custruzzione di strati impermeabilizzanti:

1. Requisiti per a superficia di basa prima di a custruzzione: deve esse pianu, è ùn deve esse micca difetti cum'è gouges è grooves.

2. Prima di a custruzzione, u muru è a terra deve esse bagnata cù l'acqua per sguassà l'aria in u pirtusu di u muru, perchè a superficia di u muru hè più densu è a superficia hè più permeable.

3. Quandu mischjà u materiale in polvere è liquidu, hè necessariu d'utilizà un trapanu electricu.Dopu a stirring à una veloce constante, mette per 3-5 minuti;s'ellu hè struitu manualmente, deve esse agitatu per circa 10 minuti, è poi mette per 10 minuti prima di l'usu.

4. Quandu s'utilice, s'ellu ci sò bubbles in u slurry, i bubbles deve esse spazzolati, è ùn deve esse micca bubbles.

5. Nota: Per spazzola, avete solu bisognu di spazzole in una direzzione in un passu, è in a direzzione opposta per u sicondu passu.

6. L'intervallu trà a prima è a seconda spazzola hè preferibile circa 4-8 ore.

7. Ùn hè micca faciule per spazzole u gruixu di a facciata, è pò esse spazzolata parechje volte.Quandu si spazzola, ci saranu buchi di circa 1,2-1,5 mm, cusì deve esse spazzolatu in parechje volte per aumentà a so compattezza è riempia a densità di u vacu.

8. Verificate se u waterproof hè qualificatu

Dopu chì u prughjettu di l'impermeabilizazione hè finitu, sigillate a porta è l'outlet di l'acqua, fate u pianu di u bagnu cù l'acqua à un certu livellu, è marcate.Se u nivellu di liquidu ùn hè micca cascatu significativamente in l'ora di 24 è u tettu di u pianu sottu ùn sguassate micca, allora l'impermeabilizazione hè qualificata.Se l'accettazione falla, tuttu u prughjettu di impermeabilizazione deve esse rifattu prima di l'accettazione.Dopu avè cunfirmatu chì ùn ci sò micca perdite, ripiglià i pavimenti.

 

Rivestimentu impermeabile

rivestimentu impermeabile dongchun


Tempu di post: Jul-04-2022