Tipi di tile trims

Ci sò trè tippi di trims di tile nantu à u mercatu: PVC, lega d'aluminiu è acciaio inox secondu u materiale.

Rifiniture di piastrelle di PVC
Trims di tile di serie di PVC: (materiale PVC hè un tipu di materiale decorativu plasticu, chì hè l'abbreviazione di materiale di cloruru di polivinile, PVC (clorur di polivinile, PVC in breve). I tagli di tile di materiale PVC anu una larga gamma di pupularità, una grande quantità. di cunsumu, prezzu bassu è una larga gamma di cunsumu, chì pò esse vistu in fondu in i mercati di materiali di custruzzione in tuttu u paese. U svantaghju di PVC hè una stabilità termale povira, resistenza à l'impattu, resistenza à a corrosione è resistenza à l'ossidazione. PVC, hè faciule da diventà fragile per via di l'anziane durante l'usu.

nutizie 1
nutizie 2

Trims di tile d'aluminiu
Serie di lega d'aluminiu: un termu generale per ligami basati in aluminium.L'elementi di lega principali sò ramu, silicuu, magnesiu, zincu, manganese, è l'elementi di ligamentu secundariu sò nickel, ferru, titaniu, cromu, lithium, etc. Alloy d'aluminiu hà una densità bassa, ma una forza relativamente alta, vicinu o superendu high- azzaru di qualità, bona plasticità, pò esse trasfurmatu in diversi profili, hà una conducibilità elettrica eccellente, conduttività termica è resistenza à a corrosione, largamente usata in l'industria, a quantità aduprata hè seconda solu à l'azzaru.

Rifiniture di piastrelle in acciaio inox
Serie d'acciaio inossidabile: acciai chì sò resistenti à i media corrosivi debuli cum'è l'aria, u vapore è l'acqua, è i media corrosivi chimicamenti cum'è l'acidu, l'alkali è u sali.Hè cunnisciutu ancu com'è acciaio inossidabile resistente à l'acidu.In l'applicazioni pratiche, l'azzaru chì hè resistente à i media corrosivi debbuli hè spessu chjamatu acciaio inox, è l'azzaru chì hè resistente à a corrosione di i media chimichi hè chjamatu azzaru resistente à l'acidu.

nutizie 3

Tempu di Postu: Apr-18-2022