L'intruduzioni è l'usu di trims di tile

Tile trims, cunnisciuta ancu cum'è a striscia di chjusu di l'angolo pusitivu o a striscia d'angolo pusitivu, hè una linea decorativa utilizata per l'imballaggio d'angolo cunvex di 90 gradi di tile.Piglia u pianu di fondu cum'è a superficia, è face una superficia d'arcu in forma di fan di 90 gradi da un latu, è u materiale hè PVC, lega d'aluminiu è acciaio inox.

imagine 1

Ci sò denti anti-skid o mudelli di buchi nantu à a piastra di fondu, chì sò cunvenuti per una cumminazione completa cù mura è tile, è u latu di a superficia d'arcu in forma di fan hà un bisellu limitatu, chì hè adupratu per limità a pusizione di stallazione di tile. o petre.
Sicondu u gruixu di i tile, i trims sò divisi in duie specificazioni, u grande angulu apertu è u picculu angulu apertu, chì sò adattati per 10 mm è 8 mm di spessi rispettivamente, è a durata hè soprattuttu di circa 2,5 metri.
I trims di tile sò largamente utilizati per via di i so vantaghji di stallazione simplice, low cost, prutezzione efficace di tile, è riduzzione di periculi di collisione causati da lobi di 90 gradi di tile.

Quantu dannu ùn l'usu di tile trims fate à a decorazione?

1. U funziunamentu di macinazione di tile richiede una grande quantità di travagliu è esige esigenze tecniche elevate per i travagliadori.
2. I tile cù una qualità povera avarà bordi di brique irregolari, è i bordi seranu faciuli di scoppià quandu si stende.
3. Dopu chì u tile hè bordatu, u bordu di u tile diventa magre, fragile è faciule da rompe.
4. A contaminazione di u rumore è di a polvera causata da l'edging ùn sò micca conformi à a tendenza di prutezzione di l'ambiente.
5. Dopu à un bellu pezzu, ci saranu spazii in l'articuli di e tile, u polu entrerà, risultatu in bruttu è insalu.

Vantaghji di l'usu di tile trims

1. Facile à stallà, salvà u travagliu, tempu è materiale.Quandu s'utilice u tile trims, u tile o petra ùn hè micca bisognu di terra, chamfered, è u travagliadore chì pò incollà u tile è petra solu bisognu di trè unghie per compie a stallazione.
2. A dicurazione hè bella è luminosa.A superficia curva di i trims di tile sò liscia è a linea hè dritta, chì pò assicurà efficacemente a dritta di l'angulu di u bordu di l'imballaggio è rende l'angulu di a decorazione più tridimensionale.
3. Riccu di culore, pò esse assuciatu cù u stessu culore per ottene a coherenza di a superficia di u brique è u bordu, o pò esse cumminatu cù culori diffirenti per furmà un cuntrastu.
4. Si pò bè prutegge i cantoni di tile.
5. U pruduttu hà una bona prestazione ambientale, è e diverse materie prime utilizzate ùn anu micca effettu avversu nantu à u corpu umanu è l'ambiente.
6. Safe, l'arcu facilita l'angulu ghjustu per riduce u dannu causatu da a collisione.

L'usu di tile trims

1. Aduprate trè unghie per appiccicà u tile trim à u locu di stallazione per chì u tile trim hè parallelu à u muru.
2. Spread the tile adhesive or ciment on the tile trim, paste the tile, and keep the arc surface of the tile trim and the joint of the tile strettu.
3. Lay the tiles in l'altra parte, fate i tile contr'à u tile trim, mantenendu u cuntattu lisu è senza saldatura.
4. Dopu chì i tile sò posti, pulizziari i tile trims è arc superfici di i tile, è a stallazione hè cumpleta.


Tempu di Postu: Apr-18-2022