Più nantu à i Tile Trims

Tile trim, un tipu di hè una striscia trim, utilizata per l'imballaggio d'angolo convex di 90 gradi di tile.u so materiale include PVC, alea d'aluminiu è acciaio inox.

Ci sò denti anti-skid o mudelli di buchi nantu à a piastra di fondu, chì sò cunvenuti per una cumminazione completa cù mura è tile, è u latu di a superficia d'arcu in forma di fan hà un bisellu limitatu, chì hè adupratu per limità a pusizione di stallazione di tile. o petre.

tile-trim

Sicondu u gruixu di i tile, ci sò duie specificazioni di i trims di tile, chì sò adattati rispettivamente per tile cù un spessore di 10 mm è 8 mm, è a durata hè soprattuttu circa 2,5 metri.

U tile trim hè largamente utilizatu per via di i so vantaghji di stallazione simplice, low cost, prutezzione efficace di tile, è riduzzione di i periculi di collisione causati da anguli convessi di 90 gradi di tile.

Chì danni seranu causati à a decorazione senza l'usu di tile trims?

1. U travagliu di l'edging hè grande, è i requisiti tecnichi per i travagliadori sò altu.

2. I tile cù una qualità povera avarà bordi di brique irregolari, è i bordi seranu faciuli di scoppià quandu si stende.

3. Dopu chì i tile sò bordati, i chjassi di i tile diventanu magre, fragili è faciuli di rompe.

4. A contaminazione di u rumore è di a polvera causata da l'edging ùn sò micca conformi à a tendenza di prutezzione di l'ambiente.

5. Dopu un bellu pezzu, ci saranu spazii à l'articuli di e tile.Dopu chì a polvera entra in i cracks, diventerà brutta è insalubre.

I vantaghji di l'usu di tile trims:

1. Facile à stallà, salvà u travagliu, tempu è materiale.Quandu s'utilice tile trims, tile o petre ùn anu micca bisognu di terra è chamfered.

2. A dicurazione hè bella è luminosa.A superficia curva di u trim di tile hè liscia è a linea hè dritta, chì pò assicurà efficacemente a dritta di l'angolo di imballaggio è rende l'angulu decorativu più tridimensionale.

3. I culori sò ricchi è ponu esse cumminati cù u stessu culore per ottene a coherenza di a superficia di u brique è u bordu, o ponu esse cumminati cù culori diffirenti per furmà un cuntrastu.

4. Si pò bè prutegge i cantoni di tile.

5. U pruduttu hà una bona prestazione di prutezzione di l'ambiente, è e diverse materie prime utilizzate ùn anu micca effetti negativi nantu à u corpu umanu è l'ambiente.

6. Sicurezza, l'arcu facilita l'angulu ghjustu per riduce u dannu causatu da a colisazione.


Tempu di post: Jul-22-2022