Cumu ghjudicà u livellu tecnicu di i pruduttori di trims di tile

Ghjudicate u livellu tecnicu di i fabricatori di trims di tile ùn hè micca un prublema simplice, perchè u cliente ùn pò micca sapè assai di a tecnulugia di fabricazione, ma u livellu tecnicu hè u fattore chjave per a qualità di u produttu.Se u livellu tecnicu ùn pò esse ghjudicatu, ùn ci hè micca garantia tecnica per u cliente per sceglie u fabricatore.

1.Attrezzatura
Avà ogni tecnulugia hà bisognu di cunfidassi di l'equipaggiu per esse funzionatu, è i pruduttori di trims di tile ùn sò micca eccezzioni.Per quessa, un fattore per ghjudicà u livellu tecnicu di u fabricatore hè l'usu di l'equipaggiu.Se a qualità di l'equipaggiu ùn hè micca alta, o ci hè un prublema di anziane evidenti, pò ancu esse cunclusu chì u livellu tecnicu di u fabricatore ùn hè micca altu.

novu 4

efficienza 2.Manufacturing
L'efficienza di a fabricazione hè ancu un criteriu per ghjudicà u livellu tecnicu di i fabricatori di trims di tile.Perchè fora di i ditaglii di l'altri aspetti, cum'è l'usu di materiali, l'usu di l'equipaggiu, etc., s'ellu hè analizatu solu a tecnulugia, hè ovvi chì u più altu a tecnulugia, u più altu l'efficienza di fabricazione, è vice versa.

3.Produtti
In fatti, u criteriu direttu per ghjudicà u livellu tecnicu di i fabricatori di trims di tile deve esse i prudutti pruduciutu da i fabricatori.Se a qualità di u pruduttu hè povira, è ci sò ancu altri prublemi, ancu s'ellu l'equipaggiu hè bonu è l'efficienza hè alta, ùn pò micca esse chjamatu un livellu tecnicu eccellente.

Foshan Dongchun Building Materials Co., Ltd, un fabricatore prufessiunale cù 16 anni di sperienza in produzzione.Avemu una linea di produzione di piastrelle all-in-one chì cuntene u disignu di stampi, a fabricazione di estrusione d'aluminiu, a machinazione (trattamentu termicu, taglio di profili, punzonazione, etc.), finitura (anodizzazione, pittura spray, etc.) è imballaggio.
A nostra serie di prudutti: Rivestimenti per piastrelle, Colla per piastrelle, Stucco per piastrelle, Scarico per pavimenti e Rivestimenti impermeabili.

novu 6

Tempu di Postu: Apr-18-2022